Wersja obowiązująca z dnia

Załatwianie spraw

Załatwianie spraw

Wszelka korespondencja przychodząca odnotowywana jest w Dzienniku Korespondencyjnym prowadzonym w Sekretariacie, następnie kierowana przez Dyrektora do odpowiednich komórek organizacyjnych, celem dalszego załatwienia.

Korespondencja wychodząca na zewnątrz również podlega ewidencji.

Wyjaśnień dotyczących funkcjonowania zakładu oraz świadczeń medycznych udziela Dyrektor.

Skargi i wnioski rozpatruje Dyrektor.

 

Udostępnianie dokumentacji medycznej:

Zasady postępowania z dokumentacją medyczną określa:

  • Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. z dnia 28 stycznia 2016 r. (Dz.U. z 2016 r. poz. 186).);
  • Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. z 2015 r. poz. 2069).